سرخط خبرها

آخرین فیلم ترنس مالیک در مرحلۀ تدوین است | لیلا حاتمی در «مسیر باد»

  • کد خبر: ۱۷۹۰۳۳
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷
آخرین فیلم ترنس مالیک در مرحلۀ تدوین است | لیلا حاتمی در «مسیر باد»
آخرین اثر سینمایی ترنس مالیک که فیلم‌برداری آن به‌تازگی تمام شده است در مرحلۀ تدوین قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، الکس بودِن، تهیه‌کننده و عضو هیئت‌مدیرۀ انجمن تولید فیلم بریتانیا، تأیید کرد که فیلم‌برداری مسیر باد، آخرین فیلم ترنس مالیک، به‌پایان رسیده است. او گفت که این فیلم مدتی است که در اتاق تدوین است.

مسیر باد روایتی از چند بخش از زندگی عیسی مسیح است. در این فیلم، گیزا رورینگ (بازیگر مجار) در نقش «مسیح»، ماتیاس خونارتس (بازیگر بلژیکی) در نقش «پتروس»، توفیق برهم (بازیگر فلسطینی) در نقش «یوحنا»، مارک رایلنس (بازیگر بریتانیایی) در نقش «شیطان»، و لیلا حاتمی در نقش «مریم مجدلیه» ظاهر شده‌اند. همایون ارشادی نیز در این اثر مالیک نقش ایفا کرده است.

متیو کاسوویتس، بازیگر فرانسوی، این فیلم، به‌تازگی گفته است که مالیک روزی پنج ساعت فیلم‌برداری می‌کرد و سه‌هزار ساعت فیلم برای تدوین در دست است. با توجه به سابقۀ این فیلم‌ساز، هنوز روشن نیست که پس از تدوین کدام شخصیت‌ها در فیلم باقی خواهند ماند. مالیک، پس از تدوین خط باریک سرخ، کل نقش بیلی باب تورنتون، میکی رورک، ویگو مورتنسن و بیل پولمن را حذف کرد. همین بلا سر بازیگران به‌سوی شگفتی هم آمد و کل نقش جسیکا چستین و بری پپر حذف شد. کریستین بیل هم در ترانه‌به‌ترانه چنین چیزی را تجربه کرد.

دو سال پیش، اعلام شد که النی کارایندرو، آهنگساز یونانی که موسیقی بسیاری از فیلم‌های تئو آنجلوپولوس را ساخته است، موسیقی این فیلم را خواهد ساخت.

هنوز هیچ خبر دیگری از این فیلم درز نکرده است.

مسیر باد دهمین فیلم بلند ترنس مالیک است. زمین‌های لم‌یزرع (۱۹۷۳)، روز‌های بهشت (۱۹۷۸)، خط باریک سرخ (۱۹۹۸)، بَرِّ جدید (۲۰۰۵)، درخت زندگی (۲۰۱۱)، به‌سوی شگفتی (۲۰۱۲)، شوالیۀ جام‌ها (۲۰۱۵)، ترانه‌به‌ترانه (۲۰۱۷) و یک زندگی پنهان (۲۰۱۸) نُه فیلم‌ِ دیگرند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->